کارگاه تخصصی: شبیه‌سازی زمان واقعی شبکه قدرت با استفاده از OPAL-RT (+اطلاعیه جدید در مورد زمان برگزاری)

کارگاه تخصصی جناب آقای آرمان اشنویی از سلسله وبینارها و کارگاه‌های Power and energy society day 2021 با عنوان «کارگاه آموزشی شبیه‌سازی زمان واقعی شبکه قدرت با استفاده از OPAL-RT»

▫️یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ الی ۱۳

▫️هزینه ثبت نام:
〰️برای اعضای انجمن انرژی ایران (دارای کارت عضویت با اعتبار)، دانشجویان دانشگاه تبریز و انجمن IEEE:
۳۰ هزار تومان
〰️برای سایر اعضا:
۶۰ هزار تومان

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند.
iranea.ir

منبع خبر


اطلاعیه مهم

? برگزاری وبینار شبیه‌سازی زمان واقعی شبکه‌های قدرت با استفاده از OPAL-RT، از ۵ اردیبهشت به ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۲ الی ۱۵ موکول شد.

احتراما، به اطلاع میرسانیم با توجه به آماده نبودن تجهیزات آزمایشگاه جهت تست گیری و همچنین به دلیل اینکه برنامه ریزی شده است که علاوه بر شبیه ساز زمان واقعی OPAL-RT، نحوه استفاده از میکروکنترلر dSPACE نیز در کارگاه آموزش داده شود، زمان برگزاری کارگاه به هفته بعد (۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۲ الی ۱۵) موکول می شود.

? میکروکنترلر dSPACE به عنوان یک Real-time interface امکان طراحی و پیاده سازی کنترلرهای مختلف برای تجهیزات واقعی (کانورتر، درایو، …) در محیط آزمایشگاه را فراهم میکند.


?همچنین، آیتم شبیه سازی و پیاده سازی کنترل پیش بین مدل (model predictive control) برای یک کانورتر الکترونیک قدرت واقعی از طریق میکروکنترلر dSPACE جزو برنامه کارگاه آموزشی خواهد بود.

▫️بدلیل موکول وبینار به هفته بعد امکان ثبت نام در وبینار تا ساعت ۱۵، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سایت انجمن انرژی ایران (iranea.ir) ایجاد شد.
▫️امکان عودت واریزی به افرادی که پیشتر در وبینار ثبت نام کرده بودند و هم اکنون بدلیل موکول وبینار به هفته بعد امکان حضور ندارند، وجود داشته و به این منظور میتوانید در ساعات اداری روزهای زوج با دبیرخانه انجمن
(+۹۸ ۹۱۰ ۸۹۳ ۹۳۶۶) تماس حاصل فرمایید.

?کمیته آمار و اطلاع رسانی انجمن انرژی ایران

لینک خبر

کارگاه تخصصی: شبیه‌سازی زمان واقعی شبکه قدرت با استفاده از OPAL-RT (+اطلاعیه جدید در مورد زمان برگزاری)
برچسب گذاری شده در:                        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *