نشست علمی «چالش ها، بیم ها و امیدها برای شرکت های دانش بنیان حوزه برق و کامپیوتر در ایران» به صورت مجازی

از سلسله نشستهای علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست علمی با موضوع «چالش ها بیم ها و امیدها برای شرکتهای دانش بنیان حوزه ی برق و کامپیوتر در ایران» (Challenges, fears and hopes for knowledge-based companies in the field of electricity and computer in Iran) با ارائه دکتر امیرحسین جهانگیر، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و مدیر عامل شرکت دانش بنیان شتاب سـامـان پیوند در تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ( ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ ) ساعت ۱۷:۰۰-۱۶:۰۰ به صورت مجازی برگزار می گردد.

امروزه حوزه فناوری اطالعات و ارتباطات با سرعتی شگرف همه عرصه های فعالیت انسان در جوامع مختلف را در برگرفته و همه با آن زندگی می.کنند در این سمینار به بررسی این موضوع میپردازیم که آیا اوال فعالیت تولیدی در این حوزه در ایران سودآور است و ثانیاً کار دانش بنیان توجیه اقتصادی دارد یا بهتر است سراغ کارهای بازرگانی و خرید و فروش به جای طراحی و تولید محصولات فناورانه رفت؟ با نگاهی به تجارب داخلی و خارجی و بررسی گلوگاههای پیشرفت در کشور دیدگاه خود را در مورد آینده فعالیت دانش بنیان در این حوزه و فرصتهای پیش رو بیان میکنیم.

لینک ورود مجازی: https://vc.sharif.edu/ch/ieee

لینک ثبت نام برای دریافت گواهی حضور: http://itrc.ac.ir/seminars

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با مرکز آموزش مهارتهای تحول دیجیتال خانم شایان مهر داخلی ۱۶۲ و خانم قناعتی داخلی ۲۶۹ از طریق شماره تلفن ۴-۴۴۶۵۹۶۶۱ تماس حاصل شود.

نشست علمی «چالش ها، بیم ها و امیدها برای شرکت های دانش بنیان حوزه برق و کامپیوتر در ایران» به صورت مجازی
برچسب گذاری شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *