فراخوان «هفتمین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی ایران» با مهلت ارسال مقالات تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲‎

به استحضار می‌رساند پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری انجمن انفورماتیک ایران و با حمایت علمی بخش ایران IEEE «هفتمین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی ایران» را با هدف رشد و توسعه دانش معماری سازمانی و کاربردی نمودن آن در سطح کشور در تاریخ ۲۴ الی ۲۵ آبان ماه برگزار می‌نماید. تاکید این همایش بر حکمرانی دیجیتال و تاثیر آن بر جنبه‌های مختلف معماری سازمانی است. در این دوره از همایش نیز همانند دوره های قبل، جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی و توسعه‌ای معماری سازمانی در نظر گرفته می­شود که می‌تواند سودمندی قابل توجهی برای شرکتها، کسب و کارها و سازمانها به ارمغان آورد.

در سال جاری با توجه به اهمیت تحول دیجیتال و حکمرانی دیجیتال در صنایع مختلف، ضمن توجه به صنایع مهم در محورهای عمودی کنفرانس، نگاه حکمرانی و تحول دیجتیال از منظر فناوریهای نوین دیجتیال نظیر، هوش مصنوعی، متاورس، اینترنت اشیاء و … در کنار معماری سازمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که مانند سال گذشته پیش بینی می شود مخاطبین و مشارکت کنندگان زیادی در بخش مقاله، پنل­، کارگاه­، پایان نامه برتر و مسابقه صنعتی کنفرانس حضور خواهند داشت. با توجه به اهمیت موضوع، از شما دعوت به عمل می آید تا با ارسال مقاله، شرکت در مسابقه، ارائه پایان نامه و یا پیشنهاد کارگاه، در برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس مارا یاری نمایید.

شایان ذکر هست مانند سال گذشته مقالات انگلیسی در سایت IEEE نمایه می شوند و همچنین از نشریه های پژوهشگاه ارتباطات و انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل در چاپ مقالات منتخب تاییدیه لازم اخذ شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به وب­گاه کنفرانس، همکاران محترم می توانند با دبیرخانه کنفرانس به شماره تلفن­های ۸۴۹۷۷۰۴۳ و ۸۴۹۷۷۹۷۱ تماس حاصل فرمایند.

دبیر همایش – علیرضا یاری

فراخوان «هفتمین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی ایران» با مهلت ارسال مقالات تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *